Narrowcasting

Hoe hou je al je medewerkers up-to-date bij ontwikkelingen, groei en nieuwtjes?
Hoe bereik je jouw specifieke doelgroep met de voor hun bestemde informatie?
Of je nu wilt communiceren met medewerkers of bezoekers, door relevante en boeiende content te delen kun je de aandacht van je publiek vastleggen en vasthouden.
Bij AV at LAST begrijpen we dat jouw boodschap uniek is en het verdient om gehoord te worden. Met narrowcasting helpen we jou om je verhaal op een krachtige en effectieve manier te delen met je doelgroep

Narrowcasting in een kantineruimte

Informatie delen

Wachten hoeft niet saai te zijn. 
Vaak moet het bezoek wat komt even wachten. De bezoeker wordt dan even in de  “wachtruimte” gezet met een kopje koffie.  Maar het wachten hoeft niet saai te zijn. 

Met narrowcasting als wachtverzachter zorg je ervoor dat de wachttijd van je bezoeker een boeiende en waardevolle ervaring wordt. Hierdoor voelt het bezoek zich welkom. 

Via narrowcasting kun je nuttige informatie delen zoals bedrijfsnieuws, productinformatie, nieuwsupdates of andere relevante informatie. Het bezoek blijft hierdoor op de hoogte en voelt zich betrokken bij jouw bedrijf. 

Soorten narrowcasting

Met narrowcastingoplossingen kun je je boodschap tot leven brengen en je doelgroep bereiken op een betekenisvolle manier.

Welke narrowcastingopties zijn er dan? 

  •  On-premise narrowcasting; hierbij wordt de narrowcasting infrastructuur intern gehost en beheerd. 
    Dit is vooral fijn als je als organisatie zelf de volledige controle over de eigen infrastructuur wilt hebben. 
  • Cloud-based narrowcasting; hierbij worden de hardware en de software gehost en beheerd op externe servers, in de cloud. 
    Deze vorm van narrowcasting kan snel worden geïmplementeerd omdat er alleen een internet verbinding nodig is om toegang te krijgen tot de software. 
  • Hybride narrowcasting;  Dit is een combinatie van bovenstaande narrowcasting vormen. Lokaal hosten en de software wordt in de cloud beheerd. Dit biedt hiermee een balans tussen controle en flexibiliteit. 
Thinkwise-videowall-LG-narrowcasting
Bedrijfsinformatie weergeven via narrowcasting op een groot LCD scherm

Interne communicatie

Een goede bedrijfscultuur valt of staat met goede interne communicatie. Hoe regel je dit? Wellicht zitten niet al jouw medewerkers dagelijks achter een bureau om hun mail met die nieuwsbrief erin te lezen. 

Gebruik dan narrowcasting. Hiermee kun je berichten rechtstreeks afstemmen op specifieke afdelingen, teams of locaties binnen jouw bedrijf. Of het nu gaat om bedrijfsnieuws, evenementen, trainingen of andere relevante informatie, narrowcasting zorgt ervoor dat de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste mensen terechtkomt. 

Door het delen van relevante en boeiende content vergroot je de betrokkenheid van de medewerkers en wordt er een gevoel van verbondenheid gecreëerd. 

Wil jij ook de interne communicatie versterken met behulp van narrowcasting?

Gerelateerde referenties

Logo Kontakt der Kontinenten

"Vergaderen op een bijzondere locatie"

Kontakt der Kontinenten – Diverse audiovisuele oplossingen

Logo thinkwise

"Custom made videowall"

Thinkwise – Diverse audiovisuele oplossingen

Logo SVPB

"Een betere observatie bestaat er niet"

SVPB – Camera observatiesysteem

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op en we helpen je graag om de juiste oplossing te vinden.

Contact