AV AT LAST LEDEN

Elke klant is bij ons lid.

Femke Hogema schreef tijdens de Corona crisis in 3 weken tijd het boek “Ondernemen in Crisistijd”.

Een boek waar ze twintig ondernemers voor interviewde. Ze deelt hun verhalen en waardevolle lessen. Je krijgt inspiratie, praktische tips en tools.

Eén van deze tips is: Bel klanten!

Een belangrijke overeenkomst tussen ondernemers is dat ze proactief klanten zijn gaan bellen. Ze zijn niet achterover gaan leunen om te wachten of klanten hun gingen bellen; ze hebben geen mail uitgestuurd met hun (vernieuwde of speciale crisis) aanbod.

De intentie waarmee je gaat bellen is wel heel belangrijk. Bel voor je klant. Niet voor jezelf. Bel dus met de intentie om te brengen. Vraag hoe het met je klant gaat. Heb oprechte interesse in je klant en vraag wat zijn grootste uitdaging is op dit moment. Misschien kun je je klant helpen, misschien ook niet. Maar dankzij je interesse heb je wel gebouwd aan je relatie.

In de toekomst zal jouw klant dan ook zeker bij je terugkomen.

Dit was een waardevol inzicht.
Bij AV AT LAST vinden we onze klantrelatie namelijk het allerbelangrijkst.
Wij zijn er om onze klanten te helpen met hun problemen en samen te kijken naar de best passende oplossing.

Hoe we dit doen?

Communicatie; wij houden van korte lijnen en persoonlijke contacten.
Wij willen dat klanten het gevoel hebben van een vertrouwensband en niet terecht zijn gekomen in een logge organisatie.

Innovatie; Stilstand is achteruitgang, dat weten we allemaal.
Bij AV AT LAST vinden we het belangrijk dat we kennis blijven houden van de laatste ontwikkelingen in de branche.
Daarmee willen we ook blijven innoveren in onze dienstverlening.

Educatie; Het leveren van mooie oplossingen is uiteraard iets waar wij blij van worden.
Nog blijer zijn we als onze klant hier ook goed mee kan werken.
Uitleg en begeleiding bij het gebruik van onze producten en installaties is dan ook niet een extra dienst, maar een standaardservice die van ons van groot belang is.

Hiermee hebben we in de loop van de jaren al een groot aantal klanten ambassadeur van ons bedrijf mogen maken.

Ben jij op zoek naar een audiovisuele oplossing en wil jij ook onze kracht ervaren?
Neem dan contact met mij op.

Blijf op de hoogte

Ontvang onze nieuwsbrief

Maarten Geurtse

Directeur Eenhoorn Amersfoort

In verschillende zalen hadden wij audioversterking nodig. AV AT LAST heeft snel en effectief een installatie met meerdere zones geleverd. Hierdoor kunnen we de zalen afzonderlijk en als een geheel gebruiken.

Volg ons
AV AT LAST

Nijverheidsweg-Noord 130-18
3812 PN Amersfoort

T: +31 33 489 3315